Mam ukończone 18 lat Nie mam ukończonych 18 lat
ZAMÓWIENIA: 69 69 69 802     INFOLINIA: 22 758 66 66
PLN
EUR
USD
Salony firmowe

annmarie lov - Salon firmowy. Kraków
Adres: Dietla 73/2 

Godziny otwarcia:
Poniedziałek Sobota 10-20
Niedziela 13-20

Telefony:
T: 12 429 29 90
T: 600 520 510


Często zadawane pytania:

1. Czy wszystkie produkty dostępnie w sklepie internetowym zawsze są w salonach firmowych?
Nie. Przed wybraniem się do salonu firmowego warto wcześniej zadzwonić na wybrany punkt i zapytać o dostępność. W salonach firmowych znajdują się także produkty niedostępne w sklepie internetowym.

2. Czy mogę zamówić w sklepie internetowym, a odebrać w salonie firmowym w wybranym mieście?
Nie. Produkty zamawiane on-line wysyłane są z magazynu centralnego, jeśli chcą Państwo odebrać w salonie prosimy o kontakt z salonem, jest możliwość zamówienia produktu na sklep ale odbywa się to po konsultacji z wybranym punktem.

3. Czy ceny w e-sklepie są taki same jak w salonach firmowych?
Mogą w
ystępować różnice, produkty w zależności od dostaw mogą być tańsze lub droższe. Zalecamy przed odebraniem zadzwonić do wybranego sklepu

4. Czy w sklepach sa kabiny video lub taniec erotyczny?
Nie, nie prowadzimy tego rodzaju działalności, sklepy sa skierowane dla par i kobiet uznaliśmy że takie usługi nie korespondują z marką.

5. Czy w salonach firmowych można płacić kartą kredytową?
Tak oczywiście, obsługujemy wszystkie popularne karty.

6. Czy w salonie firmowym można mierzyć ubrania, obuwie czy bieliznę?
Tak, w każdym sklepie jest przymierzalnia.

7. Czy można zamówić w sklepie internetowym a odebrać w salonie firmowym?
Niestety nie, zakupy stacjonarne i internetowe są rozdzielone logistycznie i nie ma takiej możliwości.

8. Czy sklep annmarie lov będzie otwarty w mieście x,y,z?
Tak staramy się wpracować schemat który ułatwi nam prostsze zarządzanie punktem i rozwój sieci, obecnie nie mamy więcej niż 1-3 sklepy ponieważ jest to kłopotliwe logistycznie, zapraszamy na zakupy internetowe jeśli w danej miejscowości brak naszego punktu detalicznego.

9. Czy mogę dokonać zwrotu towaru zakupionego w salonie firmowym?
Niestety nie, z uwagi na specyfikę asortymentu i fakt że na miejscu mogą Państwo do woli oglądać i zastanawiac się nad zakupem prosimy o przemyślane decyzje i nie przyjmujemy zwrotów, lub nie odkonujemy wymian.